O mnie

Moje zdjęcie
To ja Majówka! Dziwnie to brzmi, ale chwilę temu ukończyłam dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawać by się mogło, że wszędzie są takie kierunki, ale ja lubię eksperymentować i byłam pierwszym rocznikiem, który rozpoczął specjalizację zwaną DOKUMENTALISTYKA! Pewnie zastanawiacie się co to takiego? Reportaż prasowy, fotoreportaż, film dokumentalny, montaż, reportaż radiowy, scenariusz. To jedne z licznych zajęć, na które uczęszczałam. Dodatkowo interesuje się dziennikarstwem telewizyjnym. Pierwszą rozmowę przeprowadziłam z Bogusławem Lindą, pytając go "Jaki powinien być idealny kochanek?" :D, następnie Andrzej Wajda, Grażyna Torbicka, Szymon Majewski, Monika Olejnik, Sambor Czarnota, Teresa Lipowska, Kazimierz Kutz, Grażyna Szapałowska, Roma Gąsiorowska i wiele innych gwiazd show biznesu. Brałam udział w premierach filmowych, teatralnych, galach filmowych, promocjach książek, wydarzeniach kulturalnych. Zetknęłam się z portalami: kulisy kultury, nasze miasto Warszawa, Twoja Tv, TVP Rzeszów. Sami zobaczycie:) Lubię podróżować. Chciałabym pokazać Wam troszeczkę mojej twórczości i otworzyć się na Wasze propozycje :) majówex

wtorek, 6 lutego 2018

Foto: Sesja foto w moim wykonaniu ze Strażakami! :)


Prezentuję Wam kilka ujęć z backstagu do sesji fotograficznej do kalendarza charytatywnego Strażaków z Gminy Chłopice. Dochód ma zostać przekazany na leczenie 15-miesięcznego Stasia z Chłopic, który choruje na rzadką chorobę zwaną Leigha, która nie pozwala chłopczykowi rosnąć. 

Wykonanie zdjęć to sama przyjemność. Było dużo zabawy i uśmiechu, aaa i miałam małego pomocnika! :) 

Każdy kto chciałby mieć taki kalendarz w domu, to proszę o kontakt. 



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz